Často kladené otázky

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

Záleží od konkrétneho predajcu a dobe, kedy tovar pripraví na odoslanie.

Vytvoril som viacero objednávok, no rozhodol som sa len pre jednu. Ako mám postupovať pri zrušení tých ostatných?

Kontaktujte nás na e-mail ja@somslovak.sk a napíšte nám všetky čísla objednávok, ktoré si želáte zrušiť.

Je možné tovar doručiť aj na inú adresu, ako tú, ktorú uvediem vo fakturačných údajoch?

Áno. Adresu, na ktorú vám bude tovar doručený, môžete v pokladni zmeniť. Nemusí sa jednať o tú istú adresu, ktorú uvádzate vo fakturačných údajoch.

Ak mám záujem o kúpu viacerých produktov, no každý má iného výrobcu, predĺži mi to dobu dodania či navýši prepravné objednávky?

Tovar z takto “zmiešanej” objednávky príde rôznymi kuriérmi, čo môže ovplyvniť aj dobu dodania jednotlivých produktov. Prepravné bude platiť taktiež pre oba produkty. 

Ak je zásielka na ceste a ja chcem zmeniť čas/dátum jej dodanie, na koho sa mám obrátiť?

Ak si želáte zmeniť dátum alebo čas doručenia zásielky, kontaktujte prepravnú spoločnosť, ktorá doručenie realizuje či priamo kuriéra, ktorí sa s vami ohľadom doručenia zásielky skontaktoval. 

Kde môžem použiť zľavový kupón?

Keď máte kupón od predajcu môžete ho využiť v košíku.

Po koľkých dňoch od objednávky mi bude tovar doručený?

Záleží od konkrétneho predajcu a dobe, kedy tovar pripraví na odoslanie.

Ak uvádzate, že tovar nie je skladom, ako zistím kedy bude opäť dostupný na sklade?

V prípade, že vám na našom eshope ukazuje, že tovar nie je na sklade, kontaktujte predajcu, ktorý vám poskytne informácie o naskladnení. 

Objednal som si tovar, no objednávku chcem zrušiť. Ako mám postupovať?

Pripravte si číslo objednávky, ktorú chcete zrušiť a napíšte nám na ja@somslovak.sk. Ak sa už tovar nachádza v rukách prepravnej spoločnosti a vám prišla správa o dátume/ čase jeho doručenia, je nutné kontaktovať predajcu.

Vytvoril som objednávku, no chcem zmeniť adresu dodania. Na koho sa mám obrátiť?

V prípade, že je tovar v rukách prepravnej spoločnosti, budete sa musieť s požiadavkou obrátiť na nich. Ak sa však tovar ešte stále nachádza u predajcu, môžete ho kontaktovať.

Mám otázku ohľadom technických či iných parametrov produktu. Na koho sa môžem obrátiť?

Ak ste informáciu, ktorú hľadáte, nenašli na našej stránke ani na stránkach jednotlivých výrobcov, môžete si pozrieť kontaktné informácie na karte predajcu.

Ak ste si v popise výrobku všimli chybu, dajte nám vedieť.

Nákupný košík